Şeytan xislətindən yoğrulmuş “arzular”...
Sakit okean sahillərindən Batı Avropaya qədər ərazilərin əski, kökənli Türk tayfalarından olan Quzların soykökündən gələn şəcərə antrotoponimi kimi Azərbaycanın qədim Oğuz nahiyəsində dünyaya gələn, bu torpağın bərəkəti ilə böyüyən, amma sonda satqın və naxələf çıxan general-mayor M.M.Silikovun (1863-1937, 1918-1920-ci illərdə Qərbi Azərbaycanda Türk-Müsəlman əhalisinə qarşı soyqırım faciələrinin canilərindən biri) nəvəsi Nvard Silikova “Erməni arzusu” kitabını “erməni xalqının ideoloji manifesti” adlandırmışdır.
Ön söz və 16 fəsildən ibarət olan bu kitab (2023) ümumilikdə ibtidai insan-hay sürüsünün ictimai amalını, eləcə də hay kilsəsinin dəyişilməz məqsədini, xislətini ifadə edir-mifik “Ermənistan Çarlığı”nın sərhədlərinin (Anadolu dağlıq yaylasının cənub-şərqindəki Fərat çayından Xəzər dənizinin qərb hissəsində Kür çayına qədər olan coğrafi ərazilrə kimi) bərpa edilməsi və “Böyük Ermənistan”nın yaradılması uğrunda yeni mərhələdə (XXI əsrdə) qarşıda duran vəzifələrin müəyyən edilməsi məzmunundan ibarətdir..
Müəllifi, ictimai fəal kimi (Rusiya Federasiyasında rus və ərəb dillərində fəaliyyət göstərən “Realist” agentliyinin redaktoru, “Qədim Ermənistan”ı siyasi-hərbi yolla bərpa etməyi qarşısına məqsəd qoyan “Aşxarajoxov” (“Sülh yığıncağı”) təşkilatının təsisçisi) qələmə verilən hay-daşnak Sarkis Tsakuryan olsa da, əslində bu dəyişilməz milli-genetik şüurun xəstə ideya və ideoloji iddiaları dinsiz hay kilsəsinin yüzilliklər ərzində formalaşmış, Tarixi məqamından və Coğrafi məkanından asılı olmayaraq Türk-Müsəlman dünyasına qarşı davamlı qalan mürtəce və hiyləgər məqsədinin ifadəsidir.
Həyat və ictimai “dəyuərlər” səviyyəsində olan bu ideoloji və milli strateji niyyətin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulan və mifolooji təsəvvürlərdən-xülyalardan yoğrulan “Böyük Ermənistan”ın uydurma “qədim sərhədləri” daxilində “Ararat çarlığı”nın dirçəldilməsi, Cənubi Qafqazda və Şərqi Anadoluda guya “itirilmiş torpaqları”n geri qaytarılması, böyüyən nəslin bu ruhda formalaşması “Aşxarajoxov” qurumu olaraq müasir hay kilsəsinin və onun idarə etdiyi ibtidai insan-hay sürüsünün qarşısında duran əsas məsələlərdir.
Qeyd edilən məqsədi özündə ehtiva edən, 17 ay ərzində yazılan, kitab nüsxəsindən əlavə həm də “ArmenianDream.com” internet səhifəsində yerləşdirilən “Erməni arzusu” toplusunun giriş hissəsində (“Ön söz” bölüümü) hay kilsəsinin Türk-Müsəlman dünyasına qarşı nifrəti, iblisanə xisləti aydın ifadə olunub, “bu cəbhənin əsgərləri üçün “ideoloji silah” hədiyyəsi”nin gələcəkdə erməni və ingilis dillərində çar edilməsi nəzərdə tutulub”, çünki, bu kitan “xalq ideologiyası” hesab olunur.
XX əsrin əvvəllərində Qərbi Azərbaycanda, eləcə də, Zəngəzur mahalında dinc soydaşlarımızın (100-120 min nəfərə qədər) soyqırım faciələrinə bais olmuş daşnak qulduru Q.Nijdenin vəsiyyəti (“xalqın məqsədi, ideyası onun gələcəyini müəyyən edir”) ilə açılan Ön sözdə qeyd edilir ki, guya Xristianlığa qədərki dövrdə (e.ə. minillik) mövcud olmuş Böyük Tiqranın hakimiyyəti altında olmuş “Böyük Ermənistan” və Xristianlığı qəbul etmiş, M.Maştotsun yaratdığı “Qədim Ermənistan” sərhədlərinin bərpası 4,5 min illik tarixə malik Hayk nəslinin vəsiyyətlərinə uyğun olaraq yeni ideya sisteminə XXI əsrdə böyük ehtiyac olduğundan “Erməni arzusu” təsadüfi yaranmamışdır. Və bildirilir ki, Türk-Müsəlman dünyasına qarşı mübarizədə (ərazi iddiaları timsalında) 3 ideoloji silahın gücündən (təbii ki, bu sahədə bütün əlçatan vasitələrdən istifadə etməklə) istifadə olunmalıdır:
- erməni kimliyinin təsdiqi;
- Dünyaca erməni bütövlüyünün yaradılması;
- “Böyük Ermənistan”ın bərpası üçün siyasi, hüquqi, ictimai, hərbi, milli-mədəni, ideoloji... məsələlərin müəyyən edilməsi və həyata keçirilməsi.
Ön sözdə vurğulanır ki, “erməni” xalqı “erməni arzusu” olmadan parçalanmış kuzəyə bənzəyir. Bu hissələrin birləşdirilməsi, ulu əcdadlardan qalmış kuzənin bütövləşməsi “erməni məhlulu”-“erməni arzusu” ilə mümkündür və bu mütləq vacibdir. Xristianlığa qədərki dövrdə “II Tiqran”ın yaratdığı “Böyük Ermənistan” ilə xristian “Ermənistan”ının (yaradıcıları “çar Vramşapux” və “maarifçi M.Maştots”), “Kilikiya Ermənistanı” ilə “Qarabağ məlikliyi”nin, “I Ermənistan Respublikası”nın, sonra “Sovet Ermənistanı” (xarixi dövlətlərin işğalı altındadır) sərhədlərinin birləşdirilməsi... “erməni arzusu”nun əsas məramı və məqsədidir.
XVIII əsrin əvvəllərindən başlayaraq əsasən Cənubi Qafqazda (Azərbaycan hüdudlarında) və Şərqi Anadolu yaylasında (Osmanlı Türkiyəsi vilayətlərində) kökənli Türk-Müsəlman qövmünə qarşı hay kilsəsi tərəfindən həyata keçirilən soyqırım/düşmənçilik siyasətinın nəticələri XXI əsrin əvvəllərində iflasa məhkum olduğundan irəli sürülən yeni siyasi-hərbi müstəvidə ilk amil kimi “hay mənsubiyyətinin mənşəyi” mövzusu xəstə ideologiyanın əsasını təşkil edir.
Ona görə də toplunun I hissəsi “Kimdir ermənilər? Əsrlərin dərinliyinə səyahət” adlanır.
Dörd fəslin yer tutduğu bu hissədə (“Hayk xalqının beşiyi”, “Ermənistanın sərhədləri: Böyük Hayk harada qurtarır”, “Müstəmləkəçiliyə qarşı erməni mübarizəsi”, “Tarixin dərsləri”) ibtidai insan-hay sürüsünün tarxi, mənşəyi az qala Dünya tarixi ilə eyniləşdirilir və aşağıdakı uydurma və xəstə mühakimə irəli sürülür:
- guya, “erməni” antrotoponimi “Allah tərəfindən yaradılmış adam” mənasındadır və ya “Allah adamı” kimi tələffüz edilir, “ermənistan” - “Allah tərfindən yaradılanların ölkəsi” deməkdir. Bu səbəbdəndir ki, belə bir gülünc və uydurma fikrə dini-fəlsəfi örtük çəkmək üçün XII əsrdə bu sürünün baş keşişi IV Nersesin (1100-1173) guya tayfasını “Günəşin övladları” adlandırmasını dəstəvuz edirlər.
Daha irəli cuman, fürsətcil haylar Dünyada “qədim”liklərini nəyin bahasına olursa-olsun yalandan təsdiqləmək üçün “Avesta” kitabına da istinad edərək iddia edirlər ki, Allahın yer üzündə yaratdığı ilk insanlar “Hayomartlar” onların soyu, kökü, mənşəyi... bilinməyən əcdadlarıdır və onlardan da ari ailələri/xalqları yaranmışdır, o cümlədən, yunanlar da, farslar da...
“Allahın ilk yaratdığı xalq”ın Yer üzündə “beşiyi” “erməni dağlıq yaylası” (?) olmuşdur, kitabın I fəslinin “Hayk xalqının beşiyi” adlı I hissəsində qeyd edilir.
Məlumat üçün bildidrim ki,bu sətirlərin müəllifi tərəfindən 28 noyabr 2023-cü il tarixli 44(3287) nömrəli “Hüriyyət” qəzetinin 13-cü səhifəsində çar edilmiş “erməni dağlıq yaylası?” məqaləsində bu orotoponimin elmi-nəzəri, tarixi-coğrafi əsasları təhlil edilərək, uydurma “erməni dağlıq yaylası” toponiminin qondarma olduğu sübut edilmişdir.
Uydurma və xəstə təxəyyülün məhsulu olan “Erməni arzusu” kitabının I hissəsində yenə də əcdadlarının qondarma mülahizələrinə yer verilib. Həyasızcasına yazılıb ki, İlahi Yaradan qədim hayların “Vətəni” kimi “erməni dağlıq yaylası”nı-Dünyanın Sakral-Cənnət məkanını seçmiş, onları orada məskunlaşdırmışdır, hətta Nuh peyğəmbərin əfsanəsindən 500-600 il əvvəl. Bu məkandan axan çayların (Dəclə, Fərat, Araz və Kür şayları...) hövzələri isə Allah tərəfindən Hayk nəslinə ayrılmış İlahi Payıdır, dini-mistik məzmuna malikdir...bu səbəbdən bu ərazilərdə “yadlar”ın yerləşməsi bütün mənalarda qəbuledilməzdir.
İddia olunur ki, “Bibliya”da Hayklara məxsus Kür çayının (Fison çayı) Qara dənizin şərq hissəsindən, qızıl örtüklü Kolxida düzənliyindən axması qeyd edilib (müasir Gürcüstan Respublikasının Minqreli, İmeretiya, Quriya...bölgələri, Kolxida ərazisi...) və bu yerlər də Noy (Nuh) ardıcıllarının xələflərinə məxsus yerlərdir.
Amma, dünyanın görkəmli din alimləri yekdil rəy vermişlər ki, “Bibliya” kitabında “erməni”, hayk”, “hay”...termini yoxdur, ümumiyyətlə, indiki “erməni” toplumu barədə bu səmavi kitabda bir kəlmə də olsun ifadəyə və yaxud bənzətməyə yer verilməyib.
Bu həyasız tayfa isə utanmadan yazırlar ki, e.ə. 600-ci ildə Babil və “Ararat” çarlığı hüdudlarında yaşayan hayları bəzən “Askanaz xalqı” adlandırıblar, çünki, Askanaz Nuh peyğəmbərin soyundan olmuş və həm də Babil çarlığının quruculuğunda yaxından iştirak etmişlər. Dünya tarixşünaslığında e.ə. dövrə aid tarixi hadisələr əsrlər/minilliklər üzrə şərh edilsə də, bu tarixi dürüstlük haylar üçün qəbuledilməzdir.
Belə ki, həmişə olduğu kimi, onlar e.ə. tarixi “ili”nə və “günü”nə qədər tapıb “yaza” bilirlər. Yəni, deməyəsən, e.ə. 11 avqust 2492-ci il tarixdə “qüdrətli” Hayk Van gölü sahilində Babil hökmdarı Bela (e.ə.VIII-VII əsrlər) qalib gəlmiş və Hayk dövlətinin əsasını qoymuşdur. Və bu nəslin ardıcıllarının adları antrotoponim kimi “erməni dağlıq yaylası” məkanlarında “qorunub saxlanılır”...
(ardı var)
Qismət Yunusoğlu
Bakı Dövlət Universitetinin müəllimi
R.S. Türkiyə Cumhuriyyətinin “ES Film” studiyasında çəkilmiş “Paytaxt: Əbdülhəmid” tarixi serialının 162-ci bölümündə Sultan II Əbdülhəmid xan ilə din alimi Qalib Əfəndi arasında qısa görüşdə “Qurani-Kərim”dən sonra ən qiymətli hədislər toplusu olan “Səhihi-Buxari” / “Buxari-Şərif” kitabının saxta hədislərlə/bilgilərlə çap edilib yayılmasının Vətən, Dövlət və Xalq naminə törədə biləcəyi faciələrdən və qarşısının alınması vacibliyindən söhbət açılır - saxta, yalan, uydurma məlumatların yayılması artdıqca güc-tez doğru kimi qəbuledilmə ehtimalı olur, bu isə dövlətin sabitliyi üçün böyük təhlükədir...